شيوه ي ناز


ღ♥ღ♪ طلوع يك عشق ♪ღ♥ღ

                               

 

عمر من افسوس درازي گرفت روح منو سخت به بازي گرفت

جان من از وصل حقيقت گريخت وقت مرا عشق مجازي گرفت

اشك من از خون دلم رنگ يافت خامه ي من نامه طرازي گرفت

با كه بگويم كه چه شبها به خشم پاچه ي ما را سگ تازي گرفت

دزد عراقي هوس فتح كرد زوزه كشان خوي گرازي گرفت

از دل بغداد يكي گرگ خوي بارد گر شيوه ي نازي گرفت

خواب خوش از چشم اراكي ربود خاطر آسوده ز رازي گرفت



نظرات شما عزیزان:

yas
ساعت11:48---13 مهر 1390
سلام وبت واقعا عالیه
به وبت ک اومدم خیلی خوشحال شدم
امیدوارم بهتر از اینا بشه
اگه وقت کردی ب منم سری بزن


علی
ساعت17:24---5 مهر 1390
اوووو اینجا چه خبره.چقد قلب و ستاره
خیلی خوشگله وبلاگت.
ااااا موزیکمونم که یکیه حلالم کن
شعر زیبایی بود، لذت بردم نیلوفر جان.موفق باشی دوست خوبم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| شنبه 5 / 7 / 1390برچسب:,| 16:56 | نيلوفر[niloofar.m2]|

De$ign:khanoomi